Slobodan
21-11-2018
0

U 7. razredu osnovne škole, Sofija je počela da se zanima za istoriju koja je postala osnova na koju se nadovezalo i pisanje njenih priča čijim likovima je trebalo predstaviti izgled pa je tako počela i da crta. - Srpski i likovno su dva predmeta koja volim. Mada, pre svega volim istoriju koja mi je inspiracija za sve što radim. Volim da pišem priče tako što kao inspiraciju koristim mnoge istorijske događaje i ličnosti. Talenat sam otkrila u 7. razredu kada sam se zainteresovala za viktorijansku eru  i poželela da napišem nešto. Tako sam osmislila par likova, napisala njihove karakterne osobine. Tada je trebalo predstaviti njihov izgled pa sam se trudila da što bolje nacrtam da bi ih bliže predstavila a pisanjem da što više zainteresujem čitaoce da pročitaju više o njima i o meni istovremeno. U svim mojim pričama unosim sebe na tajanstven način u čemu mi simbolika igra veliku ulogu. - kaže Sofija i dodaje -Danas je teško smisliti nešto novo kada su gotovo sve ideje već iskorišćene, malo sam istraživala po internetu i došla sam do zaključka da je jedino istorija ostala nedovoljno pokrivena. U svojim radovima slobodno mogu da koristim Cezara i da kažem da mi je on kao istorijska ličnost bio inspiracija. Za moje crteže i za pisanje koristim mnoga poznata dela kao podlogu.-

Sofija ističe svoja dva profesora uz čiju nesebičnu pomoć dobija i svu podršku koja joj je potrebna da bi dala sve od sebe i na taj način se izdvojila od drugih.

-Ono u šta sam definitivno sigurna je da profesori mogu da budu velika podrška. Tu mislim na profesore koji su voljni da mi to budu. Ja bih istakla dva profesora koji  mi pružaju veliku podršku. To su profesor srpskog jezika i književnosti Natalija Trbović Toljagić i profesor likovnog Srđan Milodanović. Oni su primetili moj talenat za određene stvari i pomažu mi da ga razvijem u pravom smeru. Uživam u njihovom društvu i predavanju. Van škole dobijam podršku od roditelja i mojih prijatelja koji takođe vole da pišu i crtaju pa se međusobno podržavamo.- kaže Sofija

Mada, koliko Sofija uči od svojih profesora toliko i profesori mogu mnogo da nauče od nje:

-Sofija je učenica koja sebi postavlja izazove i visoke standarde. Njena je sreća da potiče iz stimulativne sredine, od kuće je ponela lepo vaspitanje i radne navike, što predstavlja školi obavezu da unapredi njen talenat i obogati je novim znanjima, veštinama i umećem.

Dok kao nastavnik radim sa Sofijom, i postavljam joj dodatna, kompleksnija i kognitivno provokativnija obrazovna iskustva, i sam napredujem i učim ponešto novo i interesantno.

Ona preuzima ulogu aktivnog istraživača, pokušava da bude profesionalac, a ja volim da mislim da sam svojevrsni mentor kakvog Sofija zaslužuje, nastavnik koji joj pruža podršku, podsticaj i usmeravanje u dostizanju izvrsnosti.- kaže Srđan Milodanović, profesor likovnog.

 

 

L.Marjanov


Komentari

Napravi Nalog



Prijavi se